Open Menu
Follow me to Zakynthos

2015-07-27

A legjobb barátnőmmel összesen nyolc napot töltöttem a Jón-tenger legdélebbre fekvő szigetén, Zakynthoson. Egy igen mozgalmas és eseménydús év után - aminek egy részét ti is nyomon követhettétek - nem is kívánhattam volna többet: napsütés, görög sziget, tenger, napbarnított bőr, finom ételek és a legkedvesebb barátnőm!

A barátnőmmel mindketten világjárók vagyunk, az utazás előtt másfél héttel mégis nagyon bizonytalan volt azzal kapcsolatban, hogy merre is induljunk. Ennek ellenére a lehető legjobb döntést hoztuk, mikor úgy határoztunk, felfedezzük Zakynthos szigetét. 2 óra repülés után megérkezünk a főváros melletti repülőtérre, ahol a transzfer elvitt minket - és a több mázsás ruhákkal megtömött bőröndjeinket - Argassiba, ahová a szállásunkat foglaltuk. Gyors kipakolás után már semmi sem választhatott el minket attól, hogy megmártózzunk a körülbelül 30 méterre lévő tengerben.

My bestie and I spent eight days on the most southern island of Ionian Sea, Zakynthos. After a very busy and eventful year -you could also follow - I could not have wished for more: sunshine, Greek island, sea, tanned skin, good food and my best friend!

Both of us are globe-trotters, but one and a half weeks before the trip it was still very wobbly where we should go. Despite this, we made the best decision when we decided to explore the island of Zakynthos. After a two-hour flight we arrived at the airport near the capital city of the island, from where we were transfered – and several suitcases stuffed with quintal of clothes – to Argassi where our accommodation was. After a quick unpack nothing could separate us to take a dip in the sea.

Agrassiban már az első esténken feltérképeztük a helyi irodákat és meglestük, ki, mit ajánl számunkra. Nem késlekedtünk sokat, azon nyomban lefoglaltuk az úgynevezett Turtle Tour-t.

Turtle Tour tartalma: transzfer oda-vissza, biztosítás, több megállóhelyes hajóút

Kora délelőtt értünk jött a privát transzfer, ami egy-két megállóhelyet leszámítva elvitt minket a Laganas-öbölbe. Itt található a Cameo sziget, ami egy kis fahíddal van összekötve a parttal. A kikötőből egy üvegaljú hajóval indultunk a teknősök nyomába, szerencsére sikerrel! Hihetetlen élmény volt!

Going out in the first night in Argassi we mapped some of the local agancies and to look at their recommendations. We didn't delay much to booked the Turtle Tour.

Turtle Tour includes: transfers, insurance, multi stop ship trip

The private bus transfer picked up us in the early morning, and took us to Laganas Bay. Here you can find the Cameo Island, which is connected to the coast by a small wooden bridge.  In the harbor we took a glass bottom boat and started the tour to discover the turtles. Fortunately we were very lucky and we had an incredible experience!

A túra során nemcsak a teknősöket láthattunk: a hajózás további megállóhelyei között szerepelt a Teknős sziget, gyönyörű kékbarlangok és sziklafal tövébe mélyedt kis homokos partok. Attól függetlenül, hogy hány helyre volt szerencsénk eljutni eddig, mindketten ámultunk – bámultuk a tenger változatos kékségét!

During the tour we saw not only turtles but the Turtle Island, beautiful blue caves and secret sandy beaches. Regardless of how many places we have visited so far, we were both amazed from the beautiful colours of the sea!

Pár nap D-vitaminban fürdőzés után, ismét hajóra pattantunk, hogy megnézzük Zakynthos legismertebb látnivalóját, a Navagio-öblöt és az ott található hajóroncsot.

Cruise Around The Island tartalma: transzfer oda-vissza, biztosítás, több megállóhelyes hajóút

Megállóhelyek: Blue Caves, Shipwreck, Porto Vromi, Agalas Caves, Keri Caves, Marathonisi Island, Mavratzis Beach

A második túra, amit mindenkinek melegen ajánlok az a Cruise Around The Island. Bevallom, kicsit tartottam az egész napos zötykölődéstől, ugyanis a legutolsó hajón töltött élményem Nápoly és Capri között volt, a távolság leküzdése alatt pedig fehérebb voltam a falnál. A szállásunktól a fővárosig, a korábbiakhoz hasonlóan most is transzfer szállított minket, ahol már várt minket egy jóval nagyobb hajó, mint amivel előtte utaztunk.

After a few days bathing in vitamin D, we took the boat again to see the most famous sight of Zakynthos: Navagio Bay with the shipwreck.

Cruise Around The Island includes: transfers, insurance, multi stop ship trip

Stations: Blue Cave, Shipwreck, Porto Vromi, Agalas Caves, Keri Caves, Marathonisi Island, Mavratzis Beach

The second tour I highly recommend to everyone was the Cruise Around the Island. I have to admit I was a bit scared about cruising all-day, because my last memory on board was between Naples and the Island of Capri when I was whiter than a wall. The private bus transfer took us from our hotel to the capital city where a much larger ship waited for us.